TATTOO

Δες το παρακάτω άρθρο για πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις.


 Tattoo μια δέσμευση ζωής, ένα μόνιμο στολίδι στο κορμί σου. Έχει γίνει μόδα τα τελευταία χρόνια και φοριέται πολύ. Είναι ένα ρούχο όμως που δεν αλλάζετε.
 Έχοντας ήδη αρκετά πάνω στο σώμα μου και μετανιωμένο κανένα, θα σας πω 2-3 πράγματα που θα πρέπει να γνωρίζετε. Αρχικά σαν ιδέα μπορεί να σας συναρπάζει..θέλει πραγματικά πολύ πολύ σκέψη, διότι θα το κουβαλάτε για πάντα πάνω σας. Κάντε τατουάζ γιατί έχετε την φιλοσοφία της δερματοστιξίας, της τέχνης, να μπορείτε να το υποστηρίζετε γιατί θα βγαίνει από μέσα σας. Θα είναι, ΕΣΕΙΣ! 
 Στα 12 μου χρόνια ήξερα ήδη τι τατουάζ ήθελα να έχω, στην ηλικία των 20 το είχα πάνω μου! Για μένα είναι τέχνη, ζωγραφίζω από μωρό παιδί, δεν θα μπορούσα να φανταστώ να μην έχω τέχνη πάνω μου. Αγαπώ πάρα πολύ την φύση, ιδιαίτερη αδυναμία στα δέντρα, το μεγαλύτερο μου tattoo είναι ένα δεντρό (ιαπωνική κερασιά). Με ρωτάνε λοιπόν πολλοί:
-Δεν φοβάσαι μην το βαρεθείς? 
και απαντώ:
-Εσύ θα βαρεθείς ποτέ να βλέπεις τα δέντρα?
Μάλλον όχι και εγώ σίγουρα ΟΧΙ.
 Το 2ο μεγαλύτερο μου το μανίκι, το σκεφτόμουν 11 ολόκληρα χρόνια και μετά από 'μεγάλη'... σκέψη το έκανα, μια μεγάλη συλλογή σχεδίων που με εκφράζουν απόλυτα ένα προς ένα, βρίσκονται στο χέρι μου.
 Φίλοι μου αυτή ήταν μια παρένθεση για έμενα, αυτό που θέλω μέσα
από την καρδιά μου να σας περάσω είναι, να είστε σίγουροι και να μην βιάζεστε! Όταν έρθει και αν έρθει η ώρα να το κάνετε θα το καταλάβετε, εδώ δεν χρειάζεται ο παρορμητισμός.
 Αν επιλέξετε να μπείτε στην ομάδα των ζωγραφισμένων ανθρώπων, προς θεού μην σας πιάσει αυτή η τρέλα, το θέλω τώρα ''τυπου καλοκαιρι'' για να φαίνεται στην παραλία. Τρελό και πάρα πολύ σύνηθες στις μέρες μας. Το κάνετε για εσάς και όχι για τους άλλους.
 Η καλύτερη περίοδος είναι φυσικά η χειμερινή για εσάς άλλα και για τους tattoo artists. Το δέρμα σας έχει την ανάγκη να βρίσκετε μακριά από τον βλαβερό ήλιο και το θαλασσινό νερό.
 Η επιλογή του σχεδίου καλό θα ήταν να είναι κάτι που πηγάζει από μέσα σας και όχι από το google , όχι ένα cοpy paste από χιλιάδες άλλους.
 Άλλο μεγάλο ζήτημα στο tattoo είναι η τιμή του. Το tattoo είναι τέχνη και είναι ακριβή! Εννοείται πως θα δώσετε χρήματα για να έχετε μια αξιόλογη δουλειά πάνω σας, ένα καλό τατουάζ δεν είναι φθηνό κ' ένα φθηνό τατουάζ δεν είναι καλό. Η τιμή εξαρτάται πάντα από το μέγεθος.
 Πονάει?
 Θα σας πω όχι γιατί δεν πονάω καθόλου. Το μόνο ενοχλητικό είναι ο ήχος από το μοτεράκι που δεν με αφήνει να κοιμηθώ! χαχαχα Αλήθεια όμως η πραγματική ενόχληση για εμένα είναι το χαρτί που κάθε τόσο σε σκουπίζουν για να φύγει το λιγοστό αίμα και το περίσσιο μελάνι από το δέρμα σου και αυτό γιατί η επιδερμίδα έχει φουσκώσει από την δερματοστιξία και το χαρτί σε γρατζουνάει. Υπάρχουν για κάποιους κάποια σημεία που είναι πιο ευαίσθητα, όπως: πλευρά, καρποί ή κουντεπιέ/αστράγαλος.
 Η συμβουλή μου για την επιλογή του tattoo artist είναι στο να δείτε τις δουλειές τους, ώστε να δείτε αν σας καλύπτουν. Κάθε στούντιο συνήθως έχει αρκετά άτομα στην ομάδα του και αυτό γιατί ο καθένας κάνει διαφορετική τέχνη π.χ. japanese, maori, realistick, old school κ.τ.λ.


 Εδώ θα σας προτείνω μια πολύ δυνατή ομάδα που καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς.''Like me'' Τα tattoo μου έχουν γίνει στο DarkSide Tattoo Society, που αγαπώ πολύ και τους ευχαριστώ για την τέχνη τους. Το μανίκι μου είναι old school και το έχει επιμεληθεί από την ομάδα του DarkSide Tattoo ο Βασίλης Τζάμαλης γνωστός ως Captain.
 Επισκεφθείτε τους,γνωρίστε τους και ακούστε τι έχουν να σας προτείνουν. Μοναδική εμπειρία!

LIKAVITOU 11 KOLONAKI
TEL:+30 2103602834
MOB:+30 6983633625
www.darksidetattoosociety.com
Enjoy..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου