Cherry-box Winter Dec 2016

 Top Siberian Collection Box

Το χειμώνα που μας πέρασε έμαθα για τα συνδρομητικά κουτιά της Cheerrybox, η νέα είδηση για εμένα ήρθε μέσα από φίλες μου. Κάτι που δεν γνώριζα ότι συνέβαινε ήδη στο εξωτερικό και η τάση αυτή έφτασε στην ελληνική αγορά πολύ γρήγορα. Φυσικά ενθουσιάστηκα πολύ με την νέα πληροφορία που έλαβα και έκανα την πρώτη μου αγορά να δω περί τίνος πρόκειται. Το πρώτο box που αγόρασα ήταν το Top Siberian Collection box των 26euro. Σε αυτό το άρθρο θα μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου για τα προϊόντα που με άφησαν ευχαριστημένη και για αυτά που δεν με ικανοποίησαν ιδιαίτερα.























Ας δούμε πρώτα τι περιείχε μέσα το κουτί:


1.Northern Soap for Deep Facial Cleansing 120ml
Ένα από τα βραβευμένα σαπούνια της Natura Siberia, πρόκειται για ένα μαύρο σαπούνι από ξυλάνθρακα, με αντιοξειδωτικές ιδιότητες για βαθύ καθαρισμό του προσώπου. Το δοκίμασα και έμεινα απολύτως ευχαριστημένη, άφησε την επιδερμίδα μου πολύ καθαρή και λαμπερή! Ένα προϊόν που ήδη έχω προτείνει σε φίλες και γνωστές μου και σίγουρα θα ξανά αγόραζα. Congrats!


2.Oblepikha Mask for Severely Damaged Hair 300ml
Άλλο ένα προϊόν της Natura Siberica επίσης καταπληκτικό! Δοκιμάζοντας το ξετρελάθηκα, καθώς τα μαλλιά μου έχουν την ανάγκη από αναδόμηση και βαθιά ενυδάτωση, η αποτελεσματικότητα του προϊόντος ήταν εμφανής από την πρώτη κιόλας εφαρμογή. Περιέχει μέσα βιταμίνες και αμινοξέα, όπως επίσης έλαια από ιπποφαές και Μαροκινό ΆργκανΕίναι κατάλληλο για όλους τους τύπους μαλλιών και ένα επιπλέον συν που έχει είναι ότι προστατεύει την τρίχα από την θερμότητα κατά τη διάρκεια του ζεστού styling. Άλλη μια αγορά που θα ξανακάνω σίγουρα.


3.Candy Floss 450ml 
Αυτό το αφρόλουτρο υπόσχεται χαλάρωσητόνωση και φρέσκια νεανική όψη. Το άρωμα του είναι φραουλένιο, γλυκό, με καρύδα και έλαιο από ροζ γκρέιπφρουτπροσωπικά μου μύριζε σαν τσιχλόφουσκα. Η εμπειρία μου εδώ δεν ήταν καλήΔυστυχώς δεν με ικανοποίησε καθόλουδιότι είναι σαν τσίχλα στην υφή του με αποτέλεσμα να μην απλώνεται ομοιόμορφα στην επιδερμίδαόπως επίσης το άρωμα του δεν είχε διάρκεια.
Πιο συγκεκριμέναβγαίνοντας από το μπάνιο μου μύρισα το δέρμα μου και το άρωμα του είχε χαθεί. Ελπίζω στο μέλλον να βελτιώσουν την απόδοση του.


4.Organic Shop/Ενυδατικη τζελ-μασκα προσωπου Madagaskan Aloe 75ml
Εδώ έχουμε μια μάσκα προσώπου με ΒΙΟ Aloe & έλαιο ylang-ylang, βιολογικό εκχύλισμα μπαμπού που ενισχύουν την απαλότητα και την ομοιομορφία της επιδερμίδας. Μετά την χρήση του ένιωθα το πρόσωπο μου ενυδατωμένο, λαμπερό, με μια φρέσκια αίσθηση! Μου άρεσε πολύ, είναι ένα καλό προϊόν, πιστεύω πως τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες που η έκθεση μας στον ήλιο είναι μεγαλύτερη η χρήση του θα είναι ιδιαίτερα ευεργετική για την επιδερμίδα μας.


5.Organic Shop/Organic Cherry & Lotus Hand and Nail Balm 75ml
Τελευταίο προϊόν του cherrybox είναι μια ενυδατική κρέμα χεριών και νυχιών, ένα φυσικό balm με βιολογικό εκχύλισμα κερασιού για ενδυνάμωση των νυχιών και θρέψη των χεριών. Οκ, δεν ξετρελάθηκα με αυτή την κρέμα, λόγο του χειμώνα που πέρασε τα χέρια μας τείνουν να σκάνε από το κρύο και να χρειάζονται βαθιά ενυδάτωση, δεν μπορώ να πω πως μου τα πρόσφερε. Αυτό που είδα ήταν ένα αρωματισμένο μαλακτικό προϊόν που με άφησε αδιάφορη.


Αυτή ήταν η εμπειρία μου με το Cherrybox Top Siberian Collection, ελπίζω να βοήθησα όσο μπορούσα, περιμένω εάν έχετε ερωτήσεις ή την άποψη σας για τα συγκεκριμένα προϊόντα. Επίσης βρίσκομαι στην αναμονή για το Spring Box All I Need is Make Up Box by Bellapierre Cosmetics, και θα μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου με το 2ο συνδρομητικό κουτί σε επόμενο άρθρο μου!
Εδώ είναι το link του Cherrybox:
http://www.cherrybox.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου